Wednesday, April 15, 2009

jatuh, tp x cinta


aku ske dia
aku sgt2 ske dia
tp dia xske aku

sob.. sob.. ='(

aku ade byk pic dia
aku curik=P
aku nk dia ade slalu ngan aku
tiap mase pun aku tgk dia kat laptop aku
aina pun tau aku sgt2 ske dia

aku ase klw dia tau
betapa obses nye aku ngan dia
mest dia terharu
mesti dia akan cakap
'will u marry me'
dan aku pun akan senyum
dan cakap
'mestilah nak!' haha=D

tp sume 2 xmungkin
sbb aku tepuk sblh tgn je
dia jauh
xtau pun aku wujud agaknye

ermmm...
sedih
sedih
dan terus sedih='(

klw xkawen
jd jiran pun ok kot
tp dia nk ke jd jiran aku?

xpela..
mungkin kami xde jodoh
tp aku tetap sokong dia
sbb dia la
aku jatuh, tp xcinta
huhu
=P


aku ske yg nie=)

satu2nye air itam yg aku minum sbb dia.. huhu



ske sgt2 kat lei

*muka berseri2*

=)

9 comments:

  1. ain : xnk rui.. xcomel..
    tp name dia sedap.. blh wat nama anak.. haha=P

    wafi : u? u i letak dlm ati..
    duk ctu diam2 k.. huhu=P

    ReplyDelete
  2. xboleh bla..*pandang pelik kat laila*

    ReplyDelete
  3. ape yg peliknye elly?n huhu
    *muka takut*

    ReplyDelete
  4. lela.. tadi baru kite tgk satu cite ni tau..
    vic yang berlakon.. cite baru..
    kelakar!! die berlakon kelakar!!!
    nmpak ag comei..

    ReplyDelete
  5. yeke ain? tajuk cte dia ape?
    xsabarnye nk tgk.. huhu

    ReplyDelete
  6. black & white..
    jangan jeles yer..
    kebetulan kite tgh dengar lagu die ni...
    sedap!

    ReplyDelete
  7. yeke?
    nk carila..
    alaa.. klw dia nyanyi kite bkn paham..
    setakat dgr tuk layan blhla.. huhu=P

    ReplyDelete