Friday, April 24, 2009

baby + microbiology = bahagia=D



ari nie exam microbe
ok je
blhla jawab ngan bestnye
hehe

meh tgk ape jd
be4 exam

kami sungguh rajin study
syg ngan en fahmi la katakan
=P


aini n shiham = serius tanpa lakonan



laila n aina = penuh lakonan

aini mmg rajin
dia dpt muatkan sume organism
dlm 1 helai kertas!!
mmg hebat..

*muka jeles + kagum*


tgkla 2 aini, malula konon! =P


laila ngan kak he lak
kitorg lagi laaa berganda2 rajin
bergabung tenaga
same2 xde nota


tanda bekerjasama=P

ha, ari nie jugak
sume org tgk kaki aku
diorg kate mantap~ huhu
sbb ari nie aku pakai heels
sblm nie aku pkai selipar je
hehe


kasut microbe=P

~23 april~

semlm lupa lak nk tulis
en nazri dpt baby girl
name dia xtau lg
tne2 aku ase cam dah jd makcik la pulak
huhu

aku jd student dia
dr dia bujang, sampai kawen, smpai dpt baby
mmg bestla.. huhu

pasnie nk tggu anak
en wan n en fahmi lak
hehe


*muka bahagia*
=)

6 comments:

  1. salam laila
    lama xdgr kabar
    hee~makin lawa la
    btw, nice heels, cantik =)

    ReplyDelete
  2. asma : 2la lame xdgr cte jiran lameku ini.. org 2 duk jauhkan, huhu thanx puji heels kite.. =P

    syafique : yela, study kenala tekun dan sabar.. walaupun hanya lakonan semata2, haha=P

    ReplyDelete
  3. anda telah ditag..hee~ sila buat yer
    tag ade di blog sy =)

    ReplyDelete
  4. awak...
    cpt tgk blog kite...
    awk xbgtau pun psl blog ni...
    hahaha

    ReplyDelete
  5. pemalu??
    ok adela 50%...
    hahaha...
    rezut kite truk la...
    tpi alhamdulillah makin membaek...
    tengs..

    ReplyDelete