Tuesday, April 14, 2009

housemateku='(

mereka ade 11
campur aku 12 org

sem depan maybe kami akan berpisah
sume org blk negeri masing2
tggl aku sorg jela duk kat selangor nie
aini
dia kwn baek aku
kami sgt2 baek
kwn ngumpat, huhu
dia akan peg sg petani
xtaula ble aku blh jumpe dia lg

shana
kitorg xrapat sgt sbb dia sgt2 bz
dia mpp, tp best
sgt cool n mesra alam
patutla blh jd mpp, huhu
shana akan peg muar

qila
dia ketua umah
kami same2 anak bongsu
tp dia tegas sket dr aku
byk ckp, ske gelak, ske jerit.. huhu
dia akan peg sg petani

aina
kakakku yg xmatang, haha
aina pun peg sg petani gak
aku slalu kongsi masalah ngan dia
sume masalah
sbb kdg2 mslh kami same
aina, kite akan ingat pesanan awk
"1st choice is alwiz right"
but, kite ase kate2 2 sesuai tuk awk je kot..
'GUD LUCK' ye kat kedah=D

biela
owh, nabila~~
pendiam, peramah, sgt baek ati
aku xtau ble aku blh jd sabar cam dia
biela akan peg klang

shiham
org 1st yg bg aku gelaran
dia pggl aku "cik lel"
thanx kak he
i alwiz luv u..
kak he akan blk kelantan ='(

fiqa
kecik molek orgnye
besfren kak he
dia pun akan peg kelantan gak
ade pakwe budak um
ari2 pun peg dating
nnt kawen jgn lupe jemput tau

asma
mamaku~~
awklah yg terhebat
kitorg single same2.. haha
meja study dia sblh meja aku
kitorg slalu gado
mama akan blk terengganu
pasnie xde org dah nk cubit pipi aku='(

dyla
orgnye agk emosi
tp xpe, kitorg tetap kwn baek
lemah lembut n sopan santun
dia akan practical same ngan aku.. huhu

keynah
bijak, peramah, jujur
2 je yg aku blh cakap
dia pun akan practical same2 ngan aku..=)

diana
didie~
suke bergaya
punyai minat same ngan aku
kami ske shopping=)
dia la yg ajar aku shopping kat emmagem
i luv u la die.. hehe
dia akan peg sg petani

ramaikan?
aku akan rindu diorg

aku akan sedih ke?
ye
aku akan sedih
sgt2 sedih
xmungkin aku akan lupakan mereka
mungkin kami xkan berjumpe lg ari2

makan same2
tgk movie same2
ngumpat same2

tp ati aku akan slalu ingat mereka
kerana

mereka adalah sejarah hidup aku

SAYANG KORANG!!

*sob..sob..='(*






No comments:

Post a Comment